Za zaposlene

Domov / Za zaposlene

Hotel Delfin

Za zaposlene

Zaposleni

Integriteta

V družbi DELFIN Hotel ZDUS d.o.o. Izola si prizadevamo nenehno izboljševati kakovost življenja naših strank s celovitimi tretmaji in storitvami, ki skrbijo za telo, um in duha. Naša osnovna prepričanja temeljijo na spodbujanju aktivnega in uravnoteženega življenjskega sloga ter izbiranju lokacij, ki so obdarjene s naravnimi viri zdravja, kot so morska voda in nedotaknjena narava, obkrožena s pridelovalci zdrave in okusne hrane. Skozi našo kakovostno ponudbo, udobno nastanitev ter okusno in zdravo hrano želimo zagotoviti strankam izjemne užitke in prispevati k njihovemu zdravju.

Naše poslanstvo je zagotavljati visokokakovostno storitev za naše upokojene goste ter ostale goste, po dostopnih cenah. Naša zaveza je, da ponudimo najboljše, kar lahko, zaradi česar se starejši gostje resnično počutijo cenjeni in se radi vračajo k nam v Izolo.

Pri doseganju zgornjih ciljev dosledno sledimo osnovnim etičnim vrednotam, kot so integriteta, sodelovanje, poštenost, pripadnost, odgovornost, znanje in kreativnost. Z uvedbo Etičnega kodeksa je družba DELFiN Hotel ZDUS d.o.o. Izola sprejela nabor pravil, standardov obnašanja in pričakovanih ravnanj za vse, ki delajo v imenu družbe – od zaposlenih do članov poslovodstva in organa nadzora ter zunanjih sodelavcev. Zavedamo se, da naše ravnanje neposredno vpliva na ugled družbe, zato si prizadevamo, da so naše odločitve in dejanja skladna z vrednotami, načeli in pravili Etičnega kodeksa.

Etični kodeks

Prijava nepravilnosti

Notranja prijava kršitve predpisa v delovnem okolju po ZZPRI

Spletni obrazec v nadaljevanju je namenjen prijavam sumov kršitev tako s strani delavcev podjetja DELFIN Hotel ZDUS d.o.o. Izola, kot tudi s strani tretjih oseb. Vse prejete podatke obdelujemo izključno z namenom odkrivanja in preiskovanja sumov kršitev, oziroma nudenja pojasnil v zvezi s preprečevanjem, odkrivanjem in preiskovanjem kršitev v družbi DELFIN Hotel ZDUS d.o.o. Izola.

Prijavo lahko poda le fizična oseba preko spletnega obrazca, preko elektronske pošte ali po navadni pošti na naslov za prijave v družbi zaupnik@hotel-delfin.si. Ta prijava ni namenjena kršitvam, ki so se zgodile zunaj vašega delovnega okolja, ter npr. reševanju sporov s sodelavci, mobingu in podobno.

Vašo prijavo bo obravnaval zaupnik pri družbi in vam po potrebi nudil pomoč v primeru povračilnih ukrepov delodajalca. Prijava bo obravnavana v postopku, kot je opredeljen v  Pravilniku o vzpostavitvi notranje poti za prijavo kršitev predpisov in zaščiti prijaviteljev.

Če tako želite, lahko prijavo podate anonimno, brez razkritja svojih osebnih podatkov. Če želite prejeti povratno informacijo, pa morate navesti, na kateri naslov oziroma način jo želite prejeti.

Če menite, da notranje prijave ne bo mogoče učinkovito obravnavati ali, da vam v primeru notranje prijave grozijo povračilni ukrepi , lahko podate zunanjo prijavo pristojnemu organu določenem v 14. člen ZZPri.

Zaupnik ne sme razkriti vaše identitete. Razkritje identitete brez vašega soglasja je v ZZPri določeno kot prekršek.

Zaupnik, ki bo obravnaval vašo prijavo, vas lahko zaradi učinkovite obravnave kršitve in ugotovitve vseh okoliščin kršitve naknadno kontaktira oz. pozove na podajo dodatnih podatkov oz. dokazil.

Če tako želite, lahko prijavo podate anonimno, brez razkritja svojih osebnih podatkov. Za prejem povratnih informacij o obravnavi anonimne prijave, prosimo, da navedete, na kateri naslov oziroma način jo želite prejeti.

Prijavitelj do zaščite po ZZPri ni upravičen, če je prijavo podal dve leti ali več po prenehanju kršitve.

Povračilni ukrepi so praviloma posledica podane notranje (ali zunanje) prijave. Lahko vključujejo odpustitev, premestitev, znižanje plače, pa tudi disciplinske ukrepe, pritisk ali ustrahovanje. Kot povračilni ukrep se štejeta tudi grožnja s povračilnim ukrepom ali poskus povračilnega ukrepa.

1 Step 1
Opis dogodka
Kršiteljevi osebni podatki
Prijaviteljevi osebni podatki v kolikor prijava ni anonimna
Prebral/a sem in se strinjam s politiko zasebnosti.
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right